Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení.

ZÁRUKA 2 ROKY       POLARIZAČNÝ  FILTER       UV400 FILTER       PÚZDRO ZDARMA       RÝCHLE DORUČENIE       VOLAJTE PO-NE +421 951 326 336

Novinky

arr3Ako si vybrať správny tvar slnečných okuliarov ?V ponuke je množstvo rôznych tvarov. Ako si vybrať ten správny pre vás ? 1. Oválna tvár Ak... arr3Ako zistím či sú okuliare polarizačné ?Chcete si otestovať Vaše okuliare, či sú polarizačné? V tomto článku Vám ukážeme 3 jednoduché... arr3Ako fungujú polarizačné okuliare ? Klasické slnečné okuliare maju UV400 filter a tmavý filter ktorý pohlcuje prebytočné... arr3Prečo by sme mali nosiť polarizačné okuliare aj v zime? Všetci vieme, že v horúcich letných dňoch je potrebné mať slnečné okuliare, ale len málo ľudí nosí... arr3Prečo sú niektoré okuliare tak drahé ? Poznáte to, sú okuliare za 7,90€ a potom za 149€. Aký je rozdiel ? Je viacero faktorov...

Tovar v akcii:

cena 19,90 €
skladom
cena 19,90 €
skladom

Najpredávanejšie

cena 43,60 €
skladom
cena 43,60 €
skladom
cena 43,60 €
skladom

Reklamácie
Reklamácia tovaru

 

Reklamačný poriadok

 

 

Predávajúci: SHOPIK s.r.o.

Ladožská 1439/15

04012 Košice – Nad jazerom

IČO: 51429713 

DIČ: 2120702265

                                              

  1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

 

  1. Reklamácie sa vybavujú poštou. Je potrebné vyplniť REKLAMAČNÝ FORMULAR SK.pdf a zaslať ho spolu s tovarom na adresu: SHOPIK s.r.o., Ladožská 1439/15, 04012 Košice – Nad jazerom. Je potrebné písomne uviesť vadu výrobku, resp. dôvod reklamácie. Odporúčame uviesť v dopise aj telefónne číslo pre zjednodušenú komunikáciu.

Reklamácie vybavuje: (meno, tel. č.): Lóránt Gelvanics, 0915 505 731

 

  1. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok). Druhy reklamácií a ich vybavenie :

 

  1. a) záručná reklamácia

             Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Občianskeho zákonníka.

  • 622

(1) Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

(2) Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

(3) Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

  • 623

(1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

(2) Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

 Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.

Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej, bezvadnej veci. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné, zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.

Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.

 

Opätovné uplatneníe reklamácie (podľa § 18, odsek 6 a 7 Zákona na ochranu spotrebiteľa č. 250/2007):

(6) Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie.

(7) Predávajúci je povinný viesť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru nanazretie. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údajeo dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie.

 

Reklamácia do 12 mesiacov od kúpy

Zákon o ochrane spotrebiteľa rozlišuje, či je reklamácia uplatnená počas prvých 12 mesiacov od kúpy alebo po uplynutí 12 mesiacov od kúpy. Toto rozlíšenie je významné až v prípade zamietnutia reklamácie zo strany predávajúceho v otázke hradenia nákladov za dokázanie oprávnenosti reklamácie.

Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu počas prvých 12 mesiacov, predávajúci môže reklamáciu vybaviť spôsobom odôvodnené zamietnutie iba na základe výsledku odborného posúdenia. Náklady na odborné posúdenie, ako aj všetky náklady súvisiace s odborným posúdením znáša počas prvých 12 mesiacov od kúpy výrobku vždy predávajúci, bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia a ich úhradu nemožno od spotrebiteľa vyžadovať.

 

Reklamácia po 12 mesiacoch od kúpy

Ak je reklamácia uplatnená po uplynutí 12 mesiacov od kúpy výrobku, predávajúci ju môže vybaviť spôsobom odôvodnené zamietnutie aj bez odborného posúdenia. V tomto prípade je však osoba, ktorá reklamáciu vybavila (predávajúci, ním poverený zamestnanec alebo určená osoba), povinná poskytnúť spotrebiteľovi informáciu o tom, kam môže výrobok poslať na odborné posúdenie.

 

  1. b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.

            Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

 

  1. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií. V prípade, že reklamácii sa nevyhovelo, alebo nebola vybavená hneď, reklamačný list sa vypisuje trojmo - druhá kópia sa postúpi dodávateľovi (výrobcovi) .

 

  1. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

 

  1. V prípade nespokojnosti so spôsobom vybavenia reklamácie sa môžete obrátiť na subjekt alternatívneho riešenia sporov v zmysle osobitných predpisov zákona č.391/2015 z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších predpisov. Subjekty pre riešenie sporov sú zverejnené na stránke MH SR.

 

 

V Košiciach  dňa 1.1.2019

 

                                                                                             

Pečiatka a podpis:

PRÍLOHY:

REKLAMAČNÝ FORMULAR SK.pdf

 

 

 

 

 

Kontakty

SHOPIK s.r.o.

Adresa: Ladožská 1439/15, 04012 Košice

Email: kontakt(a)polarizacne.sk

Telefón: +421 951 326 336

MDg5MTZkY2